Crash report ingestuurd. Wat gebeurt er nu?


Nadat u een crash report naar het ontwikkelteam van Dlubal heeft gestuurd, ontvangt binnen enkele minuten een email vanuit het ontwikkelteam van Dlubal.



In sommige gevallen is het probleem bekend, bijvoorbeeld een stuurprogramma van de 3D muis veroorzaakt de crash en u dient een ander stuurprogramma te gebruiken. U ontvangt dan direct de oplossing voor uw probleem. Dit systeem is geautomatiseerd.


In andere gevallen kijkt onze collega naar uw probleem en weet een oplossing te vinden. Deze collega zal contact met u opnemen (in het Engels). Mocht u problemen hebben met de uitleg, neem dan contact met ons op: support@msc-engineering.nl.



In alle andere gevallen zullen de programmeurs naar uw probleem kijken. In de loop van de tijd krijgt u dan bericht van het ontwikkelteam, dat het probleem in een bepaalde versie van het programma is opgelost.


Helaas kan MSc Engineering u niet verder begeleiden bij het oplossen van de crash. Om deze reden vragen wij u altijd of wij het ticket in de support portal van MSc Engineering mogen sluiten.